צי רכבי המועצה

למקרה חירום

יש ליצור קשר עם מוטי הוך –

מנהל מחלקת רכב ובטיחות

052-5666249

 

רשימת טלפונים נוספים:

  1. שגריר: 8888*
  2. מוקד בנימין: 106
  3. אירנה סטוקלוב: 052-8119572

במקרה של תקלת איתוראן יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות / מוקד מבצעי 325* או ליצור קשר עם מוטי הוך.

 

נוהל שבת:

במקרה של תקלת איתוראן בשבתות / חגים  / מועדי ישראל, יש ליצור קשר עם מוקד בנימין לקבל הנחיות לטיפול, כנ"ל בתאונות דרכים, שלא נזדקק.

 

שימו לב - נושאים נוספים כגון דיווח על תאונה, בקשה לתיאום טיפול, הצהרת נהג ועוד -  יש למלא טופס פניה למחלקה (כאן בתחתית הדף) או להוריד את הטופס המתאים למילוי מהאתר

לטפסים להורדה לחצו כאן

קליטת עובד חדש במועצה

עובדי מועצה אשר מבקשים לנהוג ברכבי מועצה עליהם למלא את הטפסים הבאים:

הצהרת בריאות חתומה - להורדת הטופס לחצו כאן

הנחיות לנהג (עותק לנהג) - להורדת הטופס לחצו כאן

הנחיות לנהג (עותק חתום ע"י הנהג אל מחלקת רכב) - להורדת הטופס לחצו כאן

לטפסים יש לצרף:

צילום רישיון נהיגה (שני צדדים)

רישום תעבורתי (מהמשטרה)

לאחר שכל המסמכים מגיעים אל המחלקה, על העובד לקבוע עם קצין הבטיחות במועצה, מוטי הוך לצורך רענון, הכרת הרכב, תפעול ובטיחות.

רק לאחר כל התהליך יוכל עובד לנהוג ברכב המועצה. (כל התהליך נכון גם לגבי בן/בת זוג של עובד מועצה אשר רוצה לקבל אישור לנהוג ברכב המועצה)

את הטפסים יש להחזיר לדואר אלקטרוני danat@binyamin.org.il או irena@binyamin.org.il או לפקס: 02-9977149

 

 

טופס פניה מקוון למחלקת רכב

לפניך מסמך מובנה אשר בעזרתו תוכל להציג את בקשתך ובהתאם לכך נשתדל לטפל בדחיפות, התייחס לסוג הפניה ולשדות חובה למילוי

 

תפקיד * שדה חובה

סוג הבקשה (אנא מלא את השדות הרלוונטים עבורך)

האם יבוצע עצמאי או ע"י החל"פ
האם יש צורך ברכב חלופי
תקלה ברכב
תקלת דרכים
תאונת דרכים (סמן את כל המקומות המתאימים)

 

מחלקת רכב מקבלת את הנתונים במייל ונותנת מענה ע"י מיילים או בשיחה טלפונית מול מבקש השירות