הנחיות למילוי טופס 101 דיגיטלי

 

השנה מילוי טופס 101 לעובדים מתבצע באופן ממוחשב, דרך מערכת תיק עובד באינטרנט (אותה המערכת ממנה ניתן להנפיק תלושי שכר וטפסי 106).
שימו לב: בהתאם לחוק, עובד שלא ימלא את הטופס הדיגיטלי עד לסוף חודש פברואר 2018 ינוכה משכרו באופן אוטומטי 48%, מס הכנסה.

 

גם עובדים שעתיים (ממלאי מקום) שהתחילו לעבוד לפני 1.1.2018 צריכים להיכנס לאתר ולעדכן את הטופס.

       

הוראות כניסה:

1.       יש להיכנס למערכת תיק עובד באינטרנט

              ניתן להיכנס לאתר דרך הקישור: https://www.tikoved.co.il/#/

              או:

-       לפתוח 'גוגל'

-       לרשום בשורת החיפוש "תיק עובד", ולהיכנס לקישור הראשון

-       להכניס מספר תעודת זהות ולבחור "שכחתי סיסמה"

-       לבחור "שלח סיסמא לנייד/ אימייל", להכניס את קוד האימות שנשלח לנייד ולצור סיסמה חדשה המורכבת מ-6 תוים, אותיות, מספרים ותו מיוחד כגון: !@#$%

 

2. יש להמשיך ע"פ ההנחיות בקובץ המצורף לחצו כאן

 

  • עובד שלא מצליח להיכנס, צריך לעדכן אותי במייל בפרטי טלפון נייד / כתובת מייל על מנת שיוכל לקבל סיסמת אימות (המייל מופיע בחתימה מטה).
  • אם נתקלת בבעיה לאחר עדכון הפרטים ניתן לפנות לתמיכה טכנית להדרכה בטלפון  03-7706099  (שעות הפעילות הן 08:00-17:00 בימים א' עד ה')