למי מיועד הטיפול? ילדים מגיל חודש עד 12 עם עיכובים התפתחותיים שונים, הלומדים במסגרות רגילות או מיוחדות.

מי זכאי לטיפול? הטיפולים ביחידה מיועדים לחברי כלל קופות החולים, ניתן למלא טופס פנייה לטיפול, לאחר אבחון שנעשה בקופ"ח.

תהליך הפנייה להתחלת טיפול עבור הילד/ה

הפנייה לאבחון מרופא משפחה

כאשר מתעוררת שאלה לגבי התפקוד של הילד, וקיימת המלצה של הגננת / המורה - יש לפנות לרופא משפחה ולמלא טפסים (שאלון גננת ושאלון הורים) לצורך קבלת הפנייה לאבחון במכון התפתחותי של הקופה.


ביצוע האבחון ביחידה או בקופת החולים

לאחר קבלת אישור מקופ"ח, נדרשת המתנה עד לתור פנוי לאבחון.

היחידה מבצעת אבחונים עבור חלק מקופות החולים בלבד. ישנם אבחונים הנעשים רק דרך הקופה. ראו פירוט כאן >>


כניסה לרשימת המתנה לטיפול

לאחר הגשת הטפסים ביחידה, תיכנסו לרשימת המתנה. כשיתפנה מקום - ניצור אתכם קשר לתאום תחילת טיפול.

 


מתן טופס התחייבות מקופת החולים

ההתחייבות הינה למעשה התשלום עבור הטיפול, על כן באחריות ההורה לדאוג כי לפני כל הגעה לטיפול קיימת התחייבות בתוקף מקופת החולים.

ניתן לשלוח בדוא"ל או להעביר ישירות למזכירה האחראית. הזכאות למספר הטיפולים נקבעת ע"י הקופה.


פנייה חוזרת לטיפול

נוהל חזרה לטיפול בקופת החולים מחייב הגשת שאלון מורה/גננת מעודכן לקופה.

לאחר הגשת הטופס מחדש, הקופה. תקבע אם לאשר אבחון/ המשך טיפול/ פגישת מעקב.

באחריות ההורה לעדכן את היחידה בדבר ההחלטה שהתקבלה .


פרטי ההורה הפונה

 

פרטי הורה נוסף

 

פרטי הילד

פרטי הפנייה


על מנת לאפשר את הצלחת הטיפול, אנו מבקשים:

1. להופיע לטיפול במועד ובזמן שנקבעו. איחור יקוזז מזמן הטיפול.
2. התחלת הטיפול מותנית בהבאת התחייבות בתוקף מהקופה וחתימה על חוזה ביחידה. אנא ודאו מול המזכירות שקיימת התחייבות תקפה לטיפולים.
3. יש להודיע על ביטול פגישה מוקדם ככל האפשר. לפחות 48 שעות לפני מועד הטיפול.
4. זמן המתנה לקבלת טיפול אורך בממוצע 4 חודשים.

אנא סמן (חובה) שדה חובה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ליפה עדיקה מזכירת התפתחות הילד בטלפון 02-5848600 (שלוחה: 1) או בפנייה מקוונת