טופס זה מולא באופן חלקי בעבר.
האם תרצה/י להמשיך מהנקודה בה הפסקת?
כן לא
מסמך אישור להעברת זכויות משמש לצורך העברת זכויות על הנכס למול הרשויות.
המסמך מהווה חתימה של המועצה כי אין חוב על הנכס.
שימו לב - אישור זה איננו מהווה החלפת מחזיקים בנכס לצרכי חיובי ארנונה. על מנת לבצע החלפת מחזיקים בארנונה, יש למלא טופס בקשה לחילופי מחזיקים בנכס >>
עד שלא תוגש בקשה להחלפת מחזיקים, המחזיק הקיים ממשיך להיות מחויב בארנונה.
יש למלא בקשה להעברת זכויות>> באמצעות אתר המועצה. נמצא גם בתחתית העמוד.
ניתן למלא טופס בקשה גם בזמן קבלת קהל ביום א' בין השעות 08:30-14:00 בשער בנימין.
בבקשה להעברת זכויות בית/מגרש יד שניה יש לצרף בנוסף:
טופס הבקשה עובר לטיפול על ידי נציגי השירות שלנו. בשלבים השונים הפונה יקבל הודעות עם סטטוס הבקשה.
כחלק מתהליך הבקשה, ישלח מודד אל הנכס בגינו הוגשה בקשה.
במידה וימצאו אי התאמות בין חיוב הארנונה או ההיתר לבין המצב הקיים בשטח יוקם חוב על הנכס בגין ארנונה או/ו אגרות והיטלי בניה. לאחר תשלום יימשך הטיפול בבקשה.
בסיום התהליך, תוך מקסימום 21 ימי עבודה, יקבל הפונה "אישור להעברת זכויות".
אישור מקור יימסר לפונה באמצעות הגעתו אל קבלת קהל או באמצעות הדואר.