פרסומת

דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת האגף לשירותים חברתיים מכרז מס' 66/20

‏‏

היקף משרה

100%

 

תיאור התפקיד

  • מנהל את האגף לשירותים חברתיים, מתכנן ומארגן את העבודה וחלוקתה.
  • אחראי לעבודתה התקינה של המחלקה, עובדיה ועובדי המסגרות הקשורות בה, על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום הרשות המקומית, פועל לקידום רווחת התושבים ושותף לתכנון החברתי ביישוב.
  • אחראי בפני ראש הרשות המקומית לתפקוד תקין של האגף ולביצוע תכניות הפעולה של השירותים החברתיים של הרשות המקומית, בהתאם לנוהלים ולהנחיותשל משרד הרווחה והשירותים החברתיים והרשות המקומית.
  • פועל בהתאם למדיניות משרד הרווחה והשירותים החברתיים כמפורט בחוקים, תקנות והוראות המנכ"ל {תע"ס} ואחראי ליישום מדיניות זו.
  • אחראי להכנת תכניות עבודה והצעות תקציב שנתי ורב שנתי,  המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים בקהילה.
  • אחראי לגיוס משאבים, להקצאתם, לביצוע תכניות העבודה והתקציב, למעקב ולהערכה אחר ביצועם.
  • יוזם, מפתח ומקיים קשר קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות האגף  עם שירותי רווחה אחרים בקהילה, ייצוג האגף בפני גורמי חוץ .
  • אחריות לביצוע הרישומים, הדיווחים וסדרי העבודה כמתחייב מתפקידי האגף ומן ההוראות שנקבעו ע"י המשרד בנושאים אלה.
  • אחראי להתפתחותם המקצועית ולקידומם של העובדים, בין השאר ע"י ייעוץ, הדרכה והשתלמויות בהתאם לעדיפויות וצרכי האוכלוסייה שבטיפול האגף ולשיפור השירות.
  • אחראי שהזכאים לשירותים החברתיים יקבלו את הסיוע והטיפול הדרושים בצורה הנאותה ובמועד הרצוי.
  • פועל לשיתוף האוכלוסיה בתכנון ופיתוח שירותים .

 

דרישות התפקיד

 

השכלה:

  • בעל השכלה אקדמית בעבודה סוציאלית .

     יתרון לבעלי תואר שני באחד מהמקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, מינהל ציבורי, מדיניות ציבורית, מנהל עסקים, כלכלה.

  • בוגר קורס סגל מינהל במחלקות לשירותים חברתיים המוכר ע"י משרד הרווחה או התחייבות לצאת לקורס זה.
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה סוציאלית.
  • שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
  • ניסיון בארגון ובהפעלת צוות עובדים, בארגון מפעלים ופרויקטים בקהילה,

      במו"מ עם מוסדות ויחידים, בניהול משק תקציבי על שלביו.

  • כושר ניהול מו"מ בכתב ובע"פ, כושר הדרכת עובדים.
  • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
  • הכרות וידע בתחום השלטון המקומי- יתרון.

 

דרישות נוספות

  • עבודה בשעות לא שגרתיות.
  • עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
  • היכרות עם תוכנת office.
  • נסיעות מרובות ברחבי הרשות.
  • אמינות, מהימנות אישית, יחסי אנוש מעולים, כושר התבטאות בכתב ובע"פ.

 

תחילת עבודה

מיידי

 

כפיפות

מנכ"ל/ראש הרשות

 

תנאי שכר

חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים / דרגות ג-א בדירוג העו"ס

 

 

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך

       זאת בהתאם להוראות סעיף 8 לחוק שוויון ההזדמנויות בעבודה התשמ"ח - 1988

 

 

 

 

 

המעוניינים יגישו קורות חיים אל אגף משאבי אנוש

 

במייל: mate@binyamin.org.il

או בפקס: 153-2-9977177

 

 

עד יום שני, י"ד בכסלו תשפ"א , 30/11/2020

 

מודגש בזאת כי רק מועמדים מתאימים יענו

 

 

 

חובה לציין עבור משרת מנהל/ת האגף לשירותים חברתיים