דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת אזור/מחלקה מכרז מס' 27/23

היקף משרה

100%

תיאור התפקיד

ניהול המרחב האזורי.

 ליווי הפונקציות היישוביות בכל הקשור לניהול היישובים, פיתוח מענים לביסוס וצמיחה של הישובים והאזור ובטיוב השירות לתושב.

כתובת וזרז לתהליכי התייעלות של היישובים ולקידום תוכניות במרחב החיים המשותף.

הנעה ופיתוח מנועי צמיחה אזוריים ויישוביים.

 קשר רציף עם הפונקציות בישובים לצורך שיפור השירות והפיתוח האזורי.

 פיתוח שירותים אזוריים בתחומי תרבות ופנאי, חינוך, ביטחון גושי ועוד.

 בניית מנגנונים ותהליכי עבודה, בחשיבה אזורית לצורך שיפור השירות,

   כגון: מכרזי גינון, ייעוץ משפטי משותף, ניקיון וכו'

 תכלול עבודת המועצה באזור עפ"י דגשים (ניהול מטריציוני).

 ניתוח צרכי האזור והקהילות והטמעת מדיניות המועצה תוך קשב לשטח.

הכנת תכניות עבודה שנתיות וארוכות טווח, אזוריות ויישוביות,

   (בהתאמה לתכניות העבודה המועצתיות).

 קידום ועידוד שיתופי פעולה אזוריים וכלל מרחביים.

 הנחלת תפיסה אזורית ומערכתית בין עובדי המועצה שבתחום גזרתו לעובדי הישוב ויצירת סנכרון ופרודוקטיביות.

 קידום תכנון אסטרטגי אזורי בשיתוף כלל הגורמים המקצועיים.

 תכלול התכנון האזורי וביישובים לפי תפיסה אזורית.

 קידום הבניה במרחב האזורי.

 קידום מרכזי רווח בישובים.

 מעורבות בבניית תקציב מול גזברות מועצה והישובים.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

 

דרישות התפקיד

 

בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או

הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012 .

או

תעודת סמיכות לרבנות {"יורה יורה"}לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.

או

אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18

ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל

} שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר {.

ניסיון מקצועי:

עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום

העיסוק הרלוונטי.

עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

ניסיון בניהול ארגון / פרויקטים בהיקף של 3 מליון ₪ בשנה לפחות- יתרון משמעותי

בוגר קורס מזכירים – יתרון
דרישות נוספות

היכרות ושליטה עם יישומי

ייצוגיות.

שירותיות.

סדר וארגון.

יכולת הובלה.

עבודה בשעות בלתי שגרתיות.

יכולת בינאישית גבוהה.

יכולת יזום, הנעה וניהול פרויקטים בתחומים שונים.

יכולת עבודה עצמאית, אחריות ו"ראש גדול".

כושר ביטוי טוב בעברית בכתב ובע"פ.

רישיון נהיגה בתוקף.

תחילת עבודה

מיידי

כפיפות

מנהלת אגף צמיחה וישובים

תנאי שכר

11-9 בדירוגים השונים/ חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

חובה לציין בפניות להגשת מועמדות את מספר ושם המכרז

מועמד עם מוגבלות זכאי להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה

תבחן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים

במידת הצורך נדרש לעבור מבחני מיון נוספים

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד

המעוניינים יגישו קורות חיים אל אגף משאבי אנוש

במייל: [email protected]

או בפקס: 153-2-9977177

עד יום שני, י"ב ניסן תשפ"ג, 03/04/2023

מודגש בזאת כי רק מועמדים מתאימים יענו

חובה לציין עבור מנהל/ת אזור