החזרי נסיעות
תלמיד אשר רשום כתושב המועצה במנהל האוכלסין, ואין הסעה למקום לימודיו או ששעת ההסעה לא תואמת לשעת סיום לימודיו וישנה המתנה של שעה לפחות. לא ניתן להגיש בקשה עבור תלמידים הלומדים בפנימיות או במוסדות הפועלים בשעות הערב. בתאריך 15.08 תתכנס ועדה רשותית שתדון בבקשות לתחילת שנה"ל, לאחר מכן תתכנס הועדה ב-5 לכל חודש ותדון בבקשות החדשות שהוגשו. בקשות שהוגשו ביום הועדה ידונו בועדה הבאה. החלטת הועדה תישלח בדוא"ל ובהודעת SMS תוך 7 ימי עסקים. התשלום מתבצע על ידי הטענה של סכום לאפליקציית רב פס או לעמדות הטענה לפי בקשתכם בטופס הבקשה להחזרי נסיעות. בתחילת שנה"ל ההחזר ינתן בתאריך 25.08. לאחר מכן 7 ימי עסקים אחרי אישור הועדה המתקיימת ב-5 לכל חודש. אין תשלום רטרו עבור חודשים קודמים. הסכום נקבע לפי המחירון של משרד התחבורה. היתרה באפליקציה תתאפס בתאריך 25 לחודש, מידי חודש. באותו יום מוטען הסכום לחודש הבא. בתאריך 20.06, סוף שנת הלימודים היתרה תתאפס. לתמיכה טכנית ניתן לפנות למרכז השירות של חברת הופאון בטלפון: 077-5316747. באין מענה מספק, ניתן לפנות לרכזת החזרי נסיעות, יוכבד דוד, באמצעות טופס יצירת קשר. או בטלפון 02-9700640 מענה טלפוני בימים א'-ה' בין השעות 8:30-14:00 או במוקד השירות של 106. ניתן לערער באמצעות טופס ערעור על החזרי נסיעות>>כל מה שרצית לדעת על החזרי נסיעות
מי זכאי להגיש בקשה להחזרי נסיעות?
ומתקיים בו אחד מהתנאים הבאים:
האם תלמידי פנימיות זכאים להחזרי נסיעות?
מתי צריך להגיש את הבקשה?
איך אדע שבקשתי אושרה?
בקשתי אושרה, איך אני מקבל את התשלום?
מי קובע את סכום ההחזר?
עד מתי הסכום המוטען נשאר?
לא הצלחתי לקבל את ההחזר, למי אני פונה?
שימו לב- לא תתקבל טענה על תשלום רטרו בעקבות בעיה טכנית במימוש ההחזר, במידה וזיהיתם תקלה צרו קשר מיידית בדרכים המוזכרות לעיל.
בקשתי לא אושרה - איך ניתן לערער?