להגשת בקשה >>

לתשומת לבכם: החל משנה שעברה החזר הנסיעות יבוצע באמצעות הטענת כרטיס ה"רב-קו" של התלמיד. לא יהיה החזר כספי לחשבון הבנק.

כל מה שרצית לדעת על החזרי נסיעות

מי זכאי להגיש בקשה להחזרי נסיעות?

א. תלמידים הרשומים כתושבי המועצה האזורית מטה בנימין, במנהל האוכלוסין.

ב. תלמידים הלומדים במוסדות באזור הרישום בלבד בהתקיים אחד מהתנאים הבאים:

  • אין הסעה למוסד.
  • שעת ההסעה לא מתאימה. (לדוג': המתנה של מעל שעה)

ג. תלמידים הלומדים במוסדות חינוך על יסודיים, המוכרים ע"י משרד החינוך.


האם תלמידי פנימיות זכאים להחזרי נסיעות?

לא ניתן להגיש בקשה עבור תלמידים הלומדים בפנימיות או במוסדות הפועלים בשעות הערב.


יש החזרי נסיעות לתלמידי חינוך מיוחד?

תלמידי חינוך מיוחד, הלומדים במוסד שהוחלט עליו בוועדת השיבוץ ואין הסעה מתאימה, רשאים להגיש בקשה להחזר נסיעות.


האם ניתן להגיש בקשות חריגות?

א. ניתן להגיש בקשה עבור תלמידים שהופנו או הומלצו למוסדות ייחודיים מחוץ לבנימין על ידי גורם מקצועי מאגף החינוך. במקרה זה, הבקשה תלווה במכתב המלצה מהגורם המקצועי.

ב. הלומדים במוסדות ממ"ח (ממלכתי חרדי), יגישו בקשה שתועבר לדיון והחלטה בגף הסעות במשרד החינוך. תלמידים הלומדים במוסדות פטור, אינם זכאים להחזר נסיעות.


איך אדע שבקשתי אושרה?

תשובה חיובית/שלילית לבקשה תתקבל בדוא"ל תוך 30 ימים מהגשת הבקשה.


בקשתי אושרה, איך אני מקבל את התשלום?

התשלום מתבצע על ידי הטענה של סכום לאפליקציית רב פס או לעמדות הטענה לפי בקשתכם בטופס הבקשה להחזרי נסיעות.


מי קובע את סכום ההחזר?

הסכום נקבע לפי המחירון של משרד התחבורה.


עד מתי הסכום המוטען נשאר?

היתרה באפליקציה תמחק מדי 3 חודשים. בתאריך 20/6, סוף שנת הלימודים היתרה תתאפס.


לא הצלחתי לקבל את ההחזר, למי אני פונה?

ניתן לפנות למזכירת מחלקת צהרונים וקייטנות, יוכבד דוד, באמצעות טופס יצירת קשר.

או בטלפון 02-6492809 מענה טלפוני בימים א'-ה' בין השעות 8:30-14:00 או במוקד השירות של 106.